četvrtak, 9. studenoga 2017.

Moji hobiji


Danas ću vam pričati o mojim hobijima. Iskreno, imam ih mnogo, ali najivše volim plesanje i čitanje. Neki misle da samo štreberi čitaju, da je to dosadno... Ja ponosno izjavljujem da sam normalna cura koja voli čitati. Najviše volim romantiku i fantaziju. Trenutačno čitam knjige Kuću noći te Grad od kostiju. Kad čitam sposobna sam skroz se isključiti te zaboraviti na okolinu. Obožavam taj osjećaj. 
Jedan od moji hobija je također plesanje. Obožavam ga. Član sam jedne plesne skupine. Ne nestupamo pred velikom publikom, ali dobro nam je. Imamo probe jednom tjednom. Uvijek se zabavimo i zafrkavamo se međusobno. Ples ne samo da je zabavan nego je i zdrav, on je isto vrsta tjelovježbe, a i iskoristim višak energije zbog kojeg nemogu spavati noćima. Mislim da od svih vrsta plesa na ovom svijetu, svaka osoba ima bar jednu koja joj se sviđa.
Imam mnogo hobija puno toga volim raditi. Savjetujem vam da ako već niste našli nešto što volite, tražite i dalje. Mislim da ako nešto voliš, uvije češ naći vremena za to.
Nadam se da je bilo vrijedno čitanja.Puno pozdrava svim čitaocima <3 























ž

Nema komentara:

Objavi komentar