utorak, 14. studenoga 2017.

Posao iz snova


Danas ćemo naravno pričati o nečemu dubokoumnom, kao i svaki put. Mnogo puta se zateknem kako razmišljam o budućnosti, priznajem, to me malo plaši, ali također nije nešto što mogu izbjeći. Mnogi od mene očekuju da ću imati izvrsne ocijene, završiti dobre škole, naći uspješan posao. Moji roditelji na primjer gaje nade da ću postati profesorica, odvjetnica, liječnica. Kao mala sam se zamišljala kao profesoricu  engleskog ili književnosti, ali se sve više dvoumim oko toga. Oduvijek sam voljela knjige, kao i pisanje sastavaka i priča. Kad bolje razmislim moj posao iz snova bi bio spisateljica. Volim izraziti svoje mišljenje riječima (mislim napisane). Često sanjarim i razmišljam kakav bi svijet bio s malo magije, nečega što znanost ne može objasniti. Htjela bih pisati dugačke romane, ispunjene romansom i magijom. Željela bih imati tu sposobnost da nekoga uvućem u taj moj svijet, u te moje misli. Volim ideju toga što kad bi ljudi čitali moja djela, da bi svi čitali isto, ali svatko bi zamišljao drugačije likove, mjesta... Imam mnogo omiljenih pisaca, poput: P.C. Cast, Kristen Cast, Cassandra Clare, John Green, Sally Green itd.
Ali moj uzor je jedna i jedina J.K. Rowling. Njezin poznati serijal Harry Potter me uveo u svijet knjiga. To mi je bila prva velika knjiga vezana za fantaziju. Po njezinom serijalu je nastao i prvi film Harry Potter and the Philosopher's Stone. J.K Rowling piše o pravom prijateljstvu, ljubavi i hrabrosti. Jednog dana nadam se da ću ja pisati knjige baš poput nje, te da ću možda negdje u budućnosti nadahnuti neko dijete, baš kao što je ona mene.

1 komentar: