srijeda, 6. prosinca 2017.

Pirati s Kariba: Prokletstvo Crnog bisera

Bok svima...
Predlažem da se smjestite jer ću vam danas pričati o filmovima. Mislim da je fascinantno kako glumci mogu tako dobro prenijeti emocije, strahove... Ponekad tako dobro da ih i mi osjetimo. Sigurna sam da svatko od vas ima bar jedan najđraži film. Ja naravno nisam taj slučaj i naravno da ja neodlučna kao i uvijek nikako nemogu odrediti meni najdraži film.
Ali jedan od mojih najdražih filmova je film Pirati s Kariba: Prokletstvo Crnog bisera.  Pirati s Kariba ima 5 dijelova, a Prkletstvo Crnog bisera je prvi dio. Gore Verbinski je režirao film dok je Jerry Bruckheimer bio producent. Film je prvi put izašao 2003. godine u SAD-u. Glavni glumci u filmu su: Johnny Depp kao Jack Sparrow, Keira Knightley u ulozi Elizabeth Swan te Orlando Bloom u ulozi Williama Turnera.
RADNJA:
 film se radi o piratima koji su prije mnogo godina postali ukleti. Naime članovi posade Crnog bisera čiji je kapetan bio Jack Sparrow su bili pohlepni te podignuli pobunu protiv svoga kapetana. Ostavili su ga na pustom otoku (sa kojeg kasnije i uspjeva pobijeći).Tragali za izgubljenim astečkim blagom španjolskog konkvistadora Hernana Cortesa, ali nisu znali da je blago bilo ukleto. Postali su ljudi koji nemogu umrijeti, ali također nisu ni mogli osjećati išta. Njihov pravi oblik bi se pojavio kada bi ih obasjala mjesečina. Da bi ukinuli kletvu morali su pronaći sve dijelove blaga te prinjeti krvnu žrtvu. Zbog toga otimaju mladu Elizabeth Swan koja je čuvala jedan komad blaga. Tada stari prijatelj Will Turner (koji je također i zaljubljen u nju) odlazi u potragu za njom te se udružuje sa kapetanom Jackom Sparrowom koji nastoji vratiti Crni biser koji mu je bio oduzet prije mnogo godina.....

Neću pokvariti ostatak filma onima koji ga možda nisu gledali, ali svakako ga preporučujem.
Sviđa odabir glumaca u filmu. Npr. Johhny Depp koji mi je također i najdraži glumac, je glumio u mnogo drugih odličnih filmova poput: Alisa u zemlji čudesa, Gangsteri, Čidesne zvijeri i gdje ih pronaći te mnogo drugih. Jedan od glavnih glumaca je također Orlando Bloom koji je također glumio u Gospodarima prstenova, Hobitu, Troji, itd. Volim taj film a također i sve ostale dijelove, ne samo zbog zanimljivog zapleta, humora te ironije u filmu, nego i zato što ga uvijek mogu gledati sa članovima obitelji te se smijati zajedno s njima.
P.S. ako želite pogledati trailer filma kliknite ovdje. Nadam se da vam se sviđa te kao uvijek puno pozdrava!!! <3

1 komentar:

  1. To mi je baš dobar film i baš si ga ukratko lijepo napisala.

    OdgovoriIzbriši